Inevitabilul s-a produs!

Vezi tu, încerc să-mi conving fiinţa că există oameni cu suflet bun. De ce? Poate doar din cauza faptului că i-am descoperit pe ceilalţi, răi. Nu, nu vreau să fac din asta mare caz. Vroiam doar să scriu despre prietenie...

Vezi tu, nu mă interesează că s-a mai scris despre ea. Însă nu am scris eu.

Vezi tu, că această floare de un alb imaculat sau viu colorată, se mai şi ofileşte. Din ce cauză mă întrebi?

Vezi tu, sunt suficiente cauze: ori nu mai este "udată" la timp, ori este dată uitării într-un colţ umbros, în care razele soarelui nu mai au puterea să pătrundă, ori este pur şi simplu călcată în picioare.

Vezi tu, cele mai multe flori se ofilesc din cauza faptului că sunt date uitării. E inevitabil. Se mai întîmplă, aş putea spune, însă de ce se ajunge la asta?

Vezi tu, cum să-ţi explic, sunt unii paraziţi care-i atacă viaţa. Ajungîndu-se la acest rezultat dureros.

Vezi tu, paraziţii distrug floarea aşa cum într-o prietenie sunt intruşii.
Poate te frămîntă întrebarea dacă, o floare pe care o deţineam a fost afectată de paraziţi? Da, a fost afectată... însă numai eu am văzut că ea se ofileşte, neputînd-o ajuta să "renască".

Vezi tu, prin crăpăturile solului uscat, a mai crescut o floare, poate chiar mai multe. Da, numărul lor e multiplu. Locul oricum nu i-a fost luat.

Vezi tu, timpul a trecut ritmic sau aritmic, încărcat cu păreri de rău.

Vezi tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu